COVID-19 Status Pagina

Het Coronavirus

Hoe gaan we er mee om?

Op deze pagina vind je alle informatie over welke maatregelen wij bij Plieng.nl treffen om jouw gezondheid en die van onze medewerkers te garanderen. We volgen daarin de adviezen vanuit het RIVM en de overheid.

 

  • Kan ik nog gewoon bestellen bij Plieng.nl?

Ja, je kan nog gewoon bestellen zoals je bent gewend bij Plieng.

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij doen ons uiterste best om jouw pakket snel te bezorgen. Normaal duurt levering maximaal 2 werkdagen. Houd in deze tijd rekening met een dag extra. Problemen bij leveranciers kunnen optreden waardoor het langer kan duren.

  • Kan ik nog steeds contact opnemen?

Ja, je kan nog gewoon contact opnemen. Door het coronavirus werken medewerkers van onze klantenservice vanuit huis. Daarom adviseren wij om contact op te nemen via de chat, omdat niet elke medewerker vanuit huis kan bellen.

  • Kan ik het coronavirus krijgen via een pakket?

Uit onderzoek is gebleken dat je niet ziek kan worden van pakketten omdat deze niet van hand tot hand worden overgegeven. Je kan wel besmet worden door de overdracht van de koerier aan jezelf. Daarom is het belangrijk dat je geen handcontact hebt met de koerier. Vraag de koerier altijd het pakket neer te zetten.

  • Ik zoek een artikel welke niet in Plieng.nl het assortiment zit, kan ik daar aan komen?

Wellicht kunnen wij je daarmee helpen. Neem contact op via de chat en misschien kunnen wij jouw extra boodschap in de doos doen!

 

Heb je andere vragen? Stel ze in onze chat en we helpen je zo snel als mogelijk!